خدایی جز تو کسی را ندارم
من خدایی دارم که،
هرگاه برسرش فریاد میزنم،
به جای آن که با مشت بر دهانم بکوبد،
با مهربانی دستش را روی سرم میکشد و می گوید:
میدانم به جز من کسی را نداری!
نوشته شده در شنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۵ساعت 15:55 توسط مریم بانو| |
و خدایی که در این نزدیکیست...
ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 19:35