ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12
ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12
میخواستم بنویسم خیلی تنهام، سجاده ام را دیدم
شرمنده ات شدم.....
نمی فهمم!
وقتی به نماز می ایستم
من، تو را میخوانم
یا تو، میخوانی
فقط کاش که عشقمان دو طرفه باشد.
نوشته شده در جمعه هشتم بهمن ۱۳۹۵ساعت 19:32 توسط مریم بانو| |
و خدایی که در این نزدیکیست...ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال میکنید
برچسب: شرمنده, نویسنده: بازدید: 206
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج . . .
نوشته شده در سه شنبه دوم شهریور ۱۳۹۵ساعت 14:10 توسط مریم بانو| |
ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 200
که تمام غربت و تنهایے را پذیرا شده است ...
الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج
نوشته شده در یکشنبه دوم آبان ۱۳۹۵ساعت 21:45 توسط مریم بانو| |
و خدایی که در این نزدیکیست...ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 229