شرمنده اتم خدا

خرید بک لینک
خدایا!


میخواستم بنویسم خیلی تنهام، سجاده ام را دیدم


شرمنده ات شدم.....


نمی فهمم!


وقتی به نماز می ایستم


من، تو را میخوانم


یا تو، میخوانی


فقط کاش که عشقمان دو طرفه باشد.

نوشته شده در جمعه هشتم بهمن ۱۳۹۵ساعت 19:32 توسط مریم بانو| |

و خدایی که در این نزدیکیست...

ما را در سایت و خدایی که در این نزدیکیست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 19:35

صفحه بندی