و خدایی که در این نزدیکیست

متن مرتبط با «شرمنده» در سایت و خدایی که در این نزدیکیست نوشته شده است

شرمنده اتم خدا

  • نیلوبلاگ

    خدایا! میخواستم بنویسم خیلی تنهام، سجاده ام را دیدم شرمنده ات شدم..... نمی فهمم! وقتی به نماز می ایستم من، تو را میخوانم یا تو، میخوانی فقط کاش که عشقمان دو طرفه باشد. نوشته شده در جمعه هشتم بهمن ۱۳۹۵ساعت 19:32 توسط مریم بانو| |...

    ادامه مطلب
  • شرمنده اتم خدا

  • نیلوبلاگ

    خدایا! میخواستم بنویسم خیلی تنهام، سجاده ام را دیدم شرمنده ات شدم..... نمی فهمم! وقتی به نماز می ایستم من، تو را میخوانم یا تو، میخوانی فقط کاش که عشقمان دو طرفه باشد. نوشته شده در جمعه هشتم بهمن ۱۳۹۵ساعت 19:32 توسط مریم بانو| |...

    ادامه مطلب